1.1. Šios pirkimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo (normali.lt) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę.
1.2. Pirkdamas prekes e. parduotuvėje normali.lt, Pirkėjas patvirtina, kad susipažino su šiomis Taisyklėmis ir su jomis sutinka.
1.3. Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi laikantis galiojančių teisės aktų bei Privatumo politikos.
2.1. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje suformuoja prekių krepšelį, nurodo pristatymo adresą, pasirinks apmokėjimo būdą ir paspaudžia mygtuką „Užsakyti“.
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes normali.lt el. parduotuvėje pagal šias Taisykles.
3.2. Pirkėjas įsipareigoja pateikti tikslius duomenis, reikalingus užsakymui įvykdyti.
3.3. Pirkėjas įsipareigoja laiku priimti prekes ir atsiskaityti už jas sutartomis sąlygomis.
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis e. parduotuvės paslaugomis.
4.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
4.3. Pardavėjas gali laikinai ar visam laikui sustabdyti e. parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
4.4. Pardavėjas neatsako už nuostolius, atsiradusius dėl to, kad Pirkėjas nesusipažino su šiomis Taisyklėmis.
4.5. Pardavėjas neatsako už paslaugų teikimo sutrikimus, kilusius dėl trečiųjų asmenų veiksmų ar nenugalimos jėgos (force majeure).
4.6. Prekėms, kurioms taikoma garantija, suteikiamas 24 mėnesių garantinis laikotarpis, nebent prekės aprašyme nurodyta kitaip.
5.1. Prekių kainos nurodytos normali.lt el. parduotuvėje yra galutinės ir pateikiamos eurais, įskaitant PVM.
5.2. Pardavėjas pasilieka teisę keisti prekių kainas apie tai iš anksto nepranešęs.
6.1. Užsakymas laikomas pateiktu, kai Pirkėjas el. parduotuvėje suformuoja krepšelį, užpildo visus būtinus duomenis ir paspaudžia „Užsakyti“.
7.1. Pirkėjas atsiskaito už prekes naudodamasis el. bankininkystės sistema, mokėjimo kortele arba kitais mokėjimo metodais, siūlomais atsiskaitymo metu.
7.2. Prekės pradedamos ruošti tik po to, kai gaunamas pilnas mokėjimas.
7.3. Pirkėjui išrašoma elektroninė sąskaita faktūra, kuri siunčiama el. paštu arba prieinama prisijungus prie paskyros.
8.1. Prekės pristatomos per 1–4 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, nebent nurodyta kitaip.
8.2. Pristatymas vykdomas naudojantis Omniva paštomatais arba kurjerių paslaugomis, priklausomai nuo pasirinkto būdo.
9.1. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekę per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo dienos.
9.2. Grąžinimo procesas vykdomas užpildant formą https://normali.lt/prekiu-grazinimas ir išsiunčiant prekę Omniva paštomatu adresu:
Pavilnionių g. 22, Vilnius, 12135 Vilniaus m. sav.
9.3. Siuntimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
9.4. Sprendimas dėl pinigų grąžinimo priimamas per 7 kalendorines dienas nuo siuntos atsiėmimo. Pinigai pervedami į Pirkėjo formoje nurodytą banko sąskaitą.
9.5. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, originalioje pakuotėje, su visais priedais ir nepažeista.
10.1. Pirkėjas atsako už pateiktų duomenų teisingumą.
10.2. Pardavėjas neatsako už nuostolius, jei Pirkėjas nesilaikė šių Taisyklių.
11.1. Visi nesutarimai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
11.2. Pirkėjas, manydamas, kad jo teisės buvo pažeistos, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt).
11.3. Taip pat Pirkėjas turi teisę pateikti skundą per Europos Komisijos elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą https://ec.europa.eu/odr.
MB Valinga
Įm. kodas: 305222260
Reg. adresas: V. Pietario g. 6-10, Vilnius
Tel.: +37060079028
info@normali.lt
APRANGA
© 2025 Normali. Visos teisės saugomos.
Siekdami teikti geriausią vartotojo patirtį mes naudojame slapukus. Naršydami svetainėje sutinkate su svetainės slapukų politika.